Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/34517
Наслов: The Role of Message Credibility in Building Influencer Loyalty and Increasing Purchase Intentions
Authors: Bogoevska-Gavrilova, Irena 
Ciunova-shuleska, Anita 
Keywords: Influencer marketing
Message credibility
Information quality
Argument strength
Influencer loyalty
Purchase intention
Issue Date: дек-2025
Publisher: Faculty of Economics-Skopje, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje
Conference: 6th International Conference "Economic and Business Trends Shaping the Future"
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/34517
DOI: 10.47063/EBTSF.2025.0036
Appears in Collections:Conference Proceedings: Economic and Business Trends Shaping the Future

Прикажи целосна запис

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.