Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/34516
Наслов: Mapping Research on AI and Consumer Purchase Intention: Bibliometric Insights (2009–2025)
Authors: Ristevska-Jovanovska, Snezana 
Serafimovska, Ivona
Bogoevska-Gavrilova, Irena 
Keywords: Artificial intelligence
Consumer behavior
Purchase intention
Bibliometric analysis
Issue Date: дек-2025
Publisher: Faculty of Economics-Skopje, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/34516
DOI: 10.47063/EBTSF.2025.0035
Appears in Collections:Conference Proceedings: Economic and Business Trends Shaping the Future

Прикажи целосна запис

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.