Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31342
Наслов: The Status Quo Bias of Students and Reframing as an Educational Intervention towards Entrepreneurial Thinking and Change Adoption
Authors: Debarliev, Stojan 
Janeska iliev, Aleksandra 
Ilieva, Viktorija
Issue Date: 31-дек-2020
Publisher: School of Economics and Business University of Ljubljana
Journal: Economic and Business Review
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31342
DOI: 10.15458/ebr105
Appears in Collections:Faculty of Economics 03: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File SizeFormat 
1.5.pdf254.36 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

7
checked on 22.9.2024

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.