Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
                
       http://hdl.handle.net/20.500.12188/31342| Наслов: | The Status Quo Bias of Students and Reframing as an Educational Intervention towards Entrepreneurial Thinking and Change Adoption | Authors: | Debarliev, Stojan  Janeska iliev, Aleksandra Ilieva, Viktorija  | 
Issue Date: | 31-дек-2020 | Publisher: | School of Economics and Business University of Ljubljana | Journal: | Economic and Business Review | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/31342 | DOI: | 10.15458/ebr105 | 
| Appears in Collections: | Faculty of Economics 03: Journal Articles / Статии во научни списанија | 
Прикажи целосна запис
Page view(s)
35
			checked on 3.5.2025
		
	Download(s)
2
			checked on 3.5.2025
		
	Google ScholarTM
		
		
   		    Проверете
	Altmetric
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.