Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Наслов: Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот
Authors: Сотироска Иваноска, Калина 
Issue Date: 2021
Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
Source: Сотироска-Иваноска, К., (2021). “Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот“. Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice 09-10, pp. 71-84.
Journal: Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
PsNP09-10.08 Sotiroska-Ivanoska, K..pdf156.21 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

67
checked on 4.5.2025

Download(s)

13
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.