Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Наслов: Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот
Authors: Сотироска Иваноска, Калина 
Issue Date: 2021
Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
Source: Сотироска-Иваноска, К., (2021). “Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот“. Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice 09-10, pp. 71-84.
Journal: Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
PsNP09-10.08 Sotiroska-Ivanoska, K..pdf156.21 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

43
checked on 22.5.2024

Download(s)

3
checked on 22.5.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.