Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСотироска Иваноска, Калинаen_US
dc.date.accessioned2023-10-09T08:03:27Z-
dc.date.available2023-10-09T08:03:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСотироска-Иваноска, К., (2021). “Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот“. Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice 09-10, pp. 71-84.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/28126-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofПсихологија: наука и практика. Psychology: science and practiceen_US
dc.titleПсихолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендотen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PsNP09-10.08 Sotiroska-Ivanoska, K..pdf156.21 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

67
checked on May 4, 2025

Download(s)

13
checked on May 4, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.