Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Title: Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот
Authors: Сотироска Иваноска, Калина 
Issue Date: 2021
Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
Source: Сотироска-Иваноска, К., (2021). “Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот“. Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice 09-10, pp. 71-84.
Journal: Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PsNP09-10.08 Sotiroska-Ivanoska, K..pdf156.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

42
checked on May 10, 2024

Download(s)

3
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.