Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Title: Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот
Authors: Сотироска Иваноска, Калина 
Issue Date: 2021
Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
Source: Сотироска-Иваноска, К., (2021). “Психолошки основи на концептот зависност од брендови: Компулсивна желба да се поседува брендот“. Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice 09-10, pp. 71-84.
Journal: Психологија: наука и практика. Psychology: science and practice
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28126
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PsNP09-10.08 Sotiroska-Ivanoska, K..pdf156.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

67
checked on May 4, 2025

Download(s)

13
checked on May 4, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.