Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2368
Наслов: Ставовите на наставниците од редовните основни училишта кон инклузивното образование во Oпштина Струга
Authors: Талеска, Маја
Keywords: инклузија, ставови, деца со посебни потреби, наставник
Issue Date: 2019
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Талеска, М. (2019). Ставовите на наставниците од редовните основни училишта кон инклузивното образование во Oпштина Струга. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.
Abstract: Вовед: Бројот на ученици со посебни образовни потреби, кои се вклучени во редовниот образовен систем, континуирано расте. Вклучените ученици со посебни образовни потреби бараат промена во начинот на работа на редовното одделление, а успешноста на инклузивниот процес во одредена мера зависи и од ставот наставниците за прифаќање на промени. Цел: Основна цел на ова истражување e утврување на ставовите наставниците кон вклучувањето на децата со посебни образовни потреби во основните редовни училишта. Методи: Истражувањето беше спроведено во ОУ „Јосип Броз Тито“ и ОУ „Браќа Миладиновци“ – Струга, на примерок од 120 наставници. Ставовите на наставниците беа утврдувани со помош на анкетен лист. Добиените резултати беа анализирани со помош на дескриптивна статистика (табеларен и графички приказ). Применети методи: анализа на содржина, функционална анализа (квантитативна) – метод на индукција и дедукција. Заклучок: Од анализата и интерпретацијата на резултатите можеме да донесеме заклучок дека наставниците имаат делумно позитивни ставови кон вклучувањето на децата со посебни образовни потреби во редовните училишта. Можеме да заклучиме дека делумно позитивните ставови наставниците претставуваат база за квалитетна инклузивна едукација на децата со посебни образовни потреби во воспитно образовниот процес, но дека, за успешна квалитетна инклузивна едукација, неопходно е да се преземат дополнителни мерки и интервенци, односно чекори и активности, кои ќе придонесат за подобрување на инклузијата во основните редовни училишта.
Опис: Магистерска теза одбранета во 2019 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Зора Јачова.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2368
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
mtaleska2019.pdf3.93 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

65
checked on 18.7.2024

Download(s)

594
checked on 18.7.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.