Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2368
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТалеска, Мајаen_US
dc.date.accessioned2019-06-28T04:41:53Z-
dc.date.available2019-06-28T04:41:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТалеска, М. (2019). Ставовите на наставниците од редовните основни училишта кон инклузивното образование во Oпштина Струга. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/2368-
dc.descriptionМагистерска теза одбранета во 2019 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Зора Јачова.en_US
dc.description.abstractВовед: Бројот на ученици со посебни образовни потреби, кои се вклучени во редовниот образовен систем, континуирано расте. Вклучените ученици со посебни образовни потреби бараат промена во начинот на работа на редовното одделление, а успешноста на инклузивниот процес во одредена мера зависи и од ставот наставниците за прифаќање на промени. Цел: Основна цел на ова истражување e утврување на ставовите наставниците кон вклучувањето на децата со посебни образовни потреби во основните редовни училишта. Методи: Истражувањето беше спроведено во ОУ „Јосип Броз Тито“ и ОУ „Браќа Миладиновци“ – Струга, на примерок од 120 наставници. Ставовите на наставниците беа утврдувани со помош на анкетен лист. Добиените резултати беа анализирани со помош на дескриптивна статистика (табеларен и графички приказ). Применети методи: анализа на содржина, функционална анализа (квантитативна) – метод на индукција и дедукција. Заклучок: Од анализата и интерпретацијата на резултатите можеме да донесеме заклучок дека наставниците имаат делумно позитивни ставови кон вклучувањето на децата со посебни образовни потреби во редовните училишта. Можеме да заклучиме дека делумно позитивните ставови наставниците претставуваат база за квалитетна инклузивна едукација на децата со посебни образовни потреби во воспитно образовниот процес, но дека, за успешна квалитетна инклузивна едукација, неопходно е да се преземат дополнителни мерки и интервенци, односно чекори и активности, кои ќе придонесат за подобрување на инклузијата во основните редовни училишта.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.subjectинклузија, ставови, деца со посебни потреби, наставникen_US
dc.titleСтавовите на наставниците од редовните основни училишта кон инклузивното образование во Oпштина Стругаen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
mtaleska2019.pdf3.93 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

79
checked on 4.5.2025

Download(s)

605
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.