Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/21963
Наслов: Карактеристики на динамичните компоненти на духовното воспитание како педагошки процес
Other Titles: Годишен зборник, Книга 23-24
Authors: Aneta Jovkovska
Keywords: духовен развој, динамични компоненти, цели – идеали, вредности, содржина, средства, резултати, самоусовршување
Issue Date: 2018
Publisher: Православен богословски факултет „Свети Климент Охридски“ - Скопје
Source: Јовковска Анета, „Карактеристики на динамичните компоненти на духовното воспитание како педагошки процес“, Годишен зборник, Книга 23-24, Православен богословски факултет „Свети Климент Охридски“ - Скопје, Скопје, 2017-2018, (47-66).
Abstract: За правилна организација на наставата која вклучува духовно воспитание потребно е да се идентификуваат нејзините специфични карактеристики и принципи, како и да се формулираат технолошките правила со кои наставникот ќе може да обезбеди позитивен духовен развој на учениците. Врз основа на таквите карактеристики на процесот на духовно воспитание, активноста на наставникот во оваа област може да се смета како активност на дизајнирање, конструирање и реализирање на најразлични педагошки (воспитни) ситуации во кои е присутна креативната дејност на оние кои се јавуваат како субјекти на духовно-воспитниот процес. Врз основа на карактеристиките на динамичните компоненти на духовното воспитание, процесот во оваа област може да се претстави на следниов начин: целите на духовното воспитание се поврзани со вредностите; содржината е поврзана со културата; средствата со поимањето на Другиот и општењето со Другиот, а резултатите се поврзани со саморазбирањето и самопромената.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/21963
Appears in Collections:Faculty of Theology: Journal Articles

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
A. Jovkovska 47-66 (1)Зборник на ПБФ 2017-2018.pdf361.79 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

61
checked on 4.5.2025

Download(s)

9
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.