Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Title: Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта
Authors: Ачковска Лешковска, Елена 
Issue Date: 2004
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176.
Journal: Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Show full item record

Page view(s)

66
checked on Apr 24, 2024

Download(s)

7
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.