Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Title: | Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта | Authors: | Ачковска Лешковска, Елена | Issue Date: | 2004 | Publisher: | Филозофски факултет, Скопје | Source: | Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176. | Journal: | Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499 |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GZ57.14. Ачковска-Лешковска, Е. - Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
81
checked on Oct 10, 2024
Download(s)
10
checked on Oct 10, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.