Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Title: Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта
Authors: Ачковска Лешковска, Елена 
Issue Date: 2004
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176.
Journal: Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Show full item record

Page view(s)

81
checked on Oct 10, 2024

Download(s)

10
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.