Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ачковска Лешковска, Елена | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T14:34:15Z | - |
dc.date.available | 2021-08-30T14:34:15Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499 | - |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.relation.ispartof | Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie | en_US |
dc.title | Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта | en_US |
dc.type | Journal Article | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GZ57.14. Ачковска-Лешковска, Е. - Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
95
checked on Jul 20, 2025
Download(s)
12
checked on Jul 20, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.