Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАчковска Лешковска, Еленаen_US
dc.date.accessioned2021-08-30T14:34:15Z-
dc.date.available2021-08-30T14:34:15Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationАчковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/14499-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleИмплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училиштаen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

95
checked on 20.7.2025

Download(s)

12
checked on 20.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.