Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАчковска Лешковска, Еленаen_US
dc.date.accessioned2021-08-30T14:34:15Z-
dc.date.available2021-08-30T14:34:15Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationАчковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/14499-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleИмплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училиштаen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

69
checked on May 3, 2024

Download(s)

7
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.