Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9924
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаловска, Соњаen_US
dc.date.accessioned2021-01-24T12:10:06Z-
dc.date.available2021-01-24T12:10:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧаловска, С. (2017). Моделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните деца. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/9924-
dc.descriptionДокторска дисертација одбранета во 2017 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Лена Дамовска.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.titleМоделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните децаen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
schalovska2017.pdf41.23 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

113
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

492
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.