Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9924
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаловска, Соњаen_US
dc.date.accessioned2021-01-24T12:10:06Z-
dc.date.available2021-01-24T12:10:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧаловска, С. (2017). Моделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните деца. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/9924-
dc.descriptionДокторска дисертација одбранета во 2017 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Лена Дамовска.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.titleМоделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните децаen_US
dc.typeThesisen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
schalovska2017.pdf41.23 MBAdobe PDFView/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

270
Last Week
1
Last month
checked on 11.9.2025

Download(s)

624
checked on 11.9.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.