Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/9924
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чаловска, Соња | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-01-24T12:10:06Z | - |
dc.date.available | 2021-01-24T12:10:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Чаловска, С. (2017). Моделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните деца. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/9924 | - |
dc.description | Докторска дисертација одбранета во 2017 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Лена Дамовска. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.title | Моделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните деца | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
schalovska2017.pdf | 41.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
270
Last Week
1
1
Last month
checked on 11.9.2025
Download(s)
624
checked on 11.9.2025
Google ScholarTM
Проверете
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.