Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9394
Наслов: Значењето на моделот на проценка во примената на асистивната технологија кај учениците со посебни образовни потреби опфатени со инклузивно образование
Authors: Стојковска, Радмила
Issue Date: 2013
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Стојковска, Р. (2013). Значењето на моделот на проценка во примената на асистивната технологија кај учениците со посебни образовни потреби опфатени со инклузивно образование. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.
Опис: Магистерска теза одбранета во 2013 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Зора Јачова.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9394
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
radstojkovska2013.pdf37.13 MBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

40
Last Week
0
Last month
checked on 27.7.2025

Download(s)

189
checked on 27.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.