Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/8303
Title: Валидноста на самооценувањето и оценувањето колега како дел од формалниот процес на оценување во наставата по преведување
Authors: Китановска-Кимовска, Соња
Keywords: самооценување, оценување колега, настава по преведување
Issue Date: 2017
Publisher: Филолошки факултет „Блаже Конески“ – Скопје
Conference: Зборник на трудови од Меѓународниот научен собир „Евалуацијата во наставата по странски јазици и книжевности“, одржан на 12 септември 2016 г. во Скопје, Филолошки факултет „Блаже Конески“ – Скопје
Abstract: Во науката за високото образование како и во науката за наставата по преведување познати се придобивките за студентите во процесот на учење од користењето методи како самооценување (СО) и оценување колега (ОК). Меѓутоа, науката не посветила многу внимание на можноста да се користат овие методи во формалниот процес на оценување. Во овој труд се насочуваме токму на тоа прашање. Користејќи експериментален метод, ја испитуваме валидноста на самооценувањето и оценувањето колега како методи на оценување во однос на оценувањето од страна на наставник. Освен тоа, со анкета го испитуваме мислењето на студентите во однос на искуството од процесот и можните придобивки од него. Резултатите покажуваат дека самооценувањето и оценувањето колега не се валиден метод на оценување. Студентите сметаат дека овие методи се мошне корисни како педагошка алатка за потребите на учењето, но не веруваат дека тие би биле корисни во формалниот процес на оценување.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/8303
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Evaluation Conference.pdf409.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record

Page view(s)

30
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

12
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.