Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/7050
Наслов: Академско писмено изразување: стекнување знаења и вештини кај студентите – усовршување на наставниот кадар
Authors: Емилија Георгиевска, Анастазија Киркова-Наскова, Елена Ончевска
Keywords: action research, syllabus development, top-down, bottom-up, teacher feedback, peer-review, professional development
Issue Date: 2007
Publisher: Универзитет „Св. Кирил и Методиј“
Source: Георгиевска, Е., Киркова-Наскова, А. и Ончевска, Е. (2007). Академско писмено изразување: стекнување знаења и вештини кај студентите – усовршување на наставниот кадар. Во: Годишен зборник на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“, кн. 33, стр. 271–281. Скопје: Универзитет „Св. Кирил и Методиј“.
Проект: Writing University Project
Abstract: This paper reports on the Writing University Project carried out at the Department of English Language and Literature, Ss Cyril and Methodius University, Skopje, Republic of Macedonia in collaboration with the British Council Macedonia. It illustrates the student and teacher learning which resulted from an eclectic approach to the development and evaluation of a four-year writing syllabus for undergraduate students of English at Skopje University. It provides insights into issues related to materials design and assessment with reference to students' needs and special focus to peer-review, as well as into the research methods used for project evaluation. As writing is generally viewed as an activity embedded in culture, the paper demonstrates how beliefs change and how positive experience enhances performance skills.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/7050
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
2007_Georgievska_Kirkova-Naskova_Oncevska_Zbornik_Akademsko etc.PDF4.74 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

145
Last Week
0
Last month
1
checked on 6.7.2025

Download(s)

19
checked on 6.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.