Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/7050
Наслов: | Академско писмено изразување: стекнување знаења и вештини кај студентите – усовршување на наставниот кадар | Authors: | Емилија Георгиевска, Анастазија Киркова-Наскова, Елена Ончевска | Keywords: | action research, syllabus development, top-down, bottom-up, teacher feedback, peer-review, professional development | Issue Date: | 2007 | Publisher: | Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ | Source: | Георгиевска, Е., Киркова-Наскова, А. и Ончевска, Е. (2007). Академско писмено изразување: стекнување знаења и вештини кај студентите – усовршување на наставниот кадар. Во: Годишен зборник на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“, кн. 33, стр. 271–281. Скопје: Универзитет „Св. Кирил и Методиј“. | Проект: | Writing University Project | Abstract: | This paper reports on the Writing University Project carried out at the Department of English Language and Literature, Ss Cyril and Methodius University, Skopje, Republic of Macedonia in collaboration with the British Council Macedonia. It illustrates the student and teacher learning which resulted from an eclectic approach to the development and evaluation of a four-year writing syllabus for undergraduate students of English at Skopje University. It provides insights into issues related to materials design and assessment with reference to students' needs and special focus to peer-review, as well as into the research methods used for project evaluation. As writing is generally viewed as an activity embedded in culture, the paper demonstrates how beliefs change and how positive experience enhances performance skills. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/7050 |
Appears in Collections: | Faculty of Philology: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2007_Georgievska_Kirkova-Naskova_Oncevska_Zbornik_Akademsko etc.PDF | 4.74 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Page view(s)
145
Last Week
0
0
Last month
1
1
checked on 3.7.2025
Download(s)
19
checked on 3.7.2025
Google ScholarTM
Проверете
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.