Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/6803
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтојкоски, Викторen_US
dc.contributor.authorТевдовски, Драганen_US
dc.date.accessioned2020-02-06T07:06:05Z-
dc.date.available2020-02-06T07:06:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтојкоски, Виктор и Тевдовски, Драган (2019) „Улогата на услугите во просторот на производи во меѓународната трговија”, Годишник на Економскиот факултет – Скопје, Том 54, стр. 253-262.en_US
dc.identifier.issn0489-0922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/6803-
dc.description.abstractЗнаењето е главен двигател на идниот раст на една економија. Новите движења во макроекономската теорија велат дека постои Простор на производи во кој производите се поврзани преку сличноста на знаењето што го бараат. Токму просторот е тој кој одлучува кое добро е најлесно една држава да го додаде во својата извозна кошничка. Сепак, во досегашните трудови анализата е стриктно фокусирана на добрата, поради недоволната дисагрегација во податоците за услуги. Во овој труд заземаме поинаков пристап, и го создаваме Агрегираниот простор на производи, кој покрај добрата ги содржи и услугите. Заклучуваме дека добрата и услугите не користат слично знаење при нивно производство.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherЕкономски факултет - Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишник на Економскиот факултет – Скопјеen_US
dc.subjectпростор на производи, економски раст, услугиen_US
dc.titleУлогата на услугите во просторот на производи во меѓународната трговијаen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 06: Annual of the Faculty of Economics - Skopje / Годишник на Економски факултет - Скопје
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

261
checked on 19.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.