Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/6803
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтојкоски, Викторen_US
dc.contributor.authorТевдовски, Драганen_US
dc.date.accessioned2020-02-06T07:06:05Z-
dc.date.available2020-02-06T07:06:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтојкоски, Виктор и Тевдовски, Драган (2019) „Улогата на услугите во просторот на производи во меѓународната трговија”, Годишник на Економскиот факултет – Скопје, Том 54, стр. 253-262.en_US
dc.identifier.issn0489-0922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/6803-
dc.description.abstractЗнаењето е главен двигател на идниот раст на една економија. Новите движења во макроекономската теорија велат дека постои Простор на производи во кој производите се поврзани преку сличноста на знаењето што го бараат. Токму просторот е тој кој одлучува кое добро е најлесно една држава да го додаде во својата извозна кошничка. Сепак, во досегашните трудови анализата е стриктно фокусирана на добрата, поради недоволната дисагрегација во податоците за услуги. Во овој труд заземаме поинаков пристап, и го создаваме Агрегираниот простор на производи, кој покрај добрата ги содржи и услугите. Заклучуваме дека добрата и услугите не користат слично знаење при нивно производство.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherЕкономски факултет - Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишник на Економскиот факултет – Скопјеen_US
dc.subjectпростор на производи, економски раст, услугиen_US
dc.titleУлогата на услугите во просторот на производи во меѓународната трговијаen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 06: Annual of the Faculty of Economics - Skopje / Годишник на Економски факултет - Скопје
Show simple item record

Page view(s)

122
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.