Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/4812
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЈанеска илиев, Александраen_US
dc.date.accessioned2019-11-05T06:46:33Z-
dc.date.available2019-11-05T06:46:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЈанеска-Илиев, Александра 2017."Влијанието на емоционалната интелигенција врз лидерството во македонските компании", Годишник на Економски факултет-Скопје, том 52(2017)en_US
dc.identifier.issn0489-0922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/4812-
dc.description.abstractРелативниот придонес на емоционалната интелигенција и во таа смисла способноста да се управува со истата сè повеќе се наметнува во рамките на академската дискусија. Се смета дека емоционалната интелигенција која нема когнитивен карактер потенцијално би можела да обезбеди целосно разбирање на меѓуперсоналното влијание и истовремено лидерството. Лидерството само по себе подразбира и емотивна компонента, па така емоционалната компетентност може позитивно да одрази на ефективноста на лидерите. Во таа насока потребно е да се обезбедат импликации за досегот и влијанието на работата поврзана со емоционалната интелигенција, посебно во насока на лидерството кое претставува, исто така, една специфична димензија на работењето на компаниите. Истовремено, лидерството од своја страна во изминативе неколку декади ја зголеми својата комплексност, па така одговорите за голем број прашања поврзани со истото се бараат на нови места. Без оглед на големината на една компанија, развојот и иднината се потпира на способностите на лидерот, кои несомнено се базираат на различните видови интелигенција, помеѓу кои сè погласни се аргументите и за емоционалната интелигенција. Некои автори одат чекор понатака сметајќи дека баш емоционалната интелигенција е таа која ја наметнува разликата помеѓу успех и неуспех. Се напуштаат парадигмите каде емоциите и бизнисот не можат да најдат заеднички интерес и соодветно да влијаат на ефективноста на работењето. Во рамките на овој труд спроведен е анкетен прашалник, кој вклучува испитаници на различни менаџерски позиции во дел од македонските компании, кои обезбедуваат повратни информации за тоа колкава е поврзаноста помеѓу емоционалната интелигенција и лидерството во секојдневното работење.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherЕкономски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.subjectлидерство, емоционална интелигенција, емоционална компетентност, стил на лидерство, организација, трансформационо лидерство, трансакционо лидерствоen_US
dc.titleВлијанието на емоционалната интелигенција врз лидерството во македонските компанииen_US
dc.typeArticleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 06: Annual of the Faculty of Economics - Skopje / Годишник на Економски факултет - Скопје
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Годишник на Економски факултет- Скопје 2017_AJ (1).pdf1.36 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

85
Last Week
0
Last month
checked on Apr 29, 2024

Download(s)

38
checked on Apr 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.