Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/4811
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЈанеска илиев, Александраen_US
dc.date.accessioned2019-11-05T06:46:23Z-
dc.date.available2019-11-05T06:46:23Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationЈанеска, А. 2018, Како едукацијата и работното искуство влијаат на претприемачките намери на студентите. Годишник на Економски факултет-Скопје, Скопје том 53en_US
dc.identifier.issn0489-0922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/4811-
dc.description.abstractПовторно се истакнува големиот интерес кон претприемништвото на истражувачите кои се интересираат за бизнис и економија, а се разбира истото важи и за креаторите на политиките. Особено, претприемничкото образование, односно едукација, се смета за еден од клучните инструменти за интензивирање на претприемачките ставови на потенцијалните претприемачи. Прептриемништвото и во таа смисла, генерирањето на претприемничките намери, е централна тема во ова истражување. Притоа променливите кои имаат улога да го детерминираат генерирањето на претприемачката намера, се однесуваат пред сè на образовниот контекст, поточно едукацијата и истовремено работно искуство кое го поседуваат испитаниците. Истражувањето беше спроведено во периодот од март до јуни 2018 година, помеѓу студенти на прв циклус студии на Економскиот факултет во Скопје. Вклучени се вкупно 420 испитаници од кои се генерирани 398 одговори кои се апликабилни за соодветна анализа. Методите Independent-samples t-test и Mann-Whitney U test се користатза да се утврди дали постои разликата помеѓу одделните групи во секоја од испитуваните варијабли. Резултатите несомнено укажуваат на тоа дека степенот на претприемничките намери е статистички значително повисок кај студенти кои учествувале во дополнителни едукативни активности кои се поврзани со претприемништво, отколку кај студенти кои не учествувале во дополнителни едукативни активности кои се поврзани со претприемништвоen_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherЕкономски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишник на Економски факултет – Скопје, Том 53 (2018)en_US
dc.subjectпретприемништво, претприемнички намери, едукација, тренинг, образование, претприемачко образованиеen_US
dc.titleКако едукацијата и работното искуство влијаат на претприемачките намери на студентите?en_US
dc.typeArticleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 06: Annual of the Faculty of Economics - Skopje / Годишник на Економски факултет - Скопје
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
Godisnik2018finalAJ.pdf383.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

78
Last Week
0
Last month
checked on 21.7.2025

Download(s)

18
checked on 21.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.