Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/33028
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBogoevska-gavrilova, Irenaen_US
dc.date.accessioned2025-03-18T12:56:36Z-
dc.date.available2025-03-18T12:56:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/33028-
dc.description.abstractМаркетингот преку инфлуенсери неизбежно се поврзува со социјалните медиуми бидејќи инфлуенсерите зависат од социјалните медиуми за да стекнат популарност, додека платформите на социјални медиуми стануваат атрактививни за публиката преку содржината објавена од активните инфлуенсери. Инфлуенсерите претставуваат создавачи на содржина. Тие се личности кои имаат статус на експерт во специфична област, со голем број следбеници и претставуваат значаен маркетиншки ресурс за брендовите. Имајќи предвид дека главните цели на бренд-кампањите кои вклучуваат активности на маркетинг преку инфлуенсери се зголемување на свесноста за брендот, предмет на овој труд претставува свесноста за постоење на брендот, при што целта е да се утврди дали постојат разлики во свесноста за постоење на брендот кај корисниците на социјалните медиуми со различно нивно на вклученост во следењето на инфлуенсерите на Инстаграм. Преку примена на методот АНОВА тест на примерокот од 76 активни корисници на Инстаграм се потврди дека постојат значајни разлики во свесноста за постоење на брендот помеѓу корисниците на Инстаграм со различни нивоа на вклученост во следењето на инфлуенсерите. Овие резултати даваат значајни сознанија кои ја збогатуваат научнатата литература, но истовремено претставуваат и водич на маркетинг-активностите на компаниите кои целат кон создавање свесност за постоење на брендот.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherFaculty of Economics-Skopje, Ss. Cyril and Methodius University in Skopjeen_US
dc.relation.ispartofANNUAL OF THE FACULTY OF ECONOMICS-SKOPJEen_US
dc.subjectмаркетинг преку инфлуенсери, социјални медиуми, свесност за постоење на бренд, вклученостen_US
dc.titleEXPLORING THE LINK BETWEEN BRAND AWARENESS AND CONSUMER INVOLVEMENT IN SOCIAL MEDIA INFLUENCER FOLLOWINGen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttps://efskopje-my.sharepoint.com/:b:/r/personal/administrator_eccf_ukim_edu_mk/Documents/%D0%93%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%88%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8%20-%20%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%B8%20%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%82%20-%20%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%98%D0%B5/2023%20Godisnik.pdf?csf=1&web=1&e=gzWmfA-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Economics 06: Annual of the Faculty of Economics - Skopje / Годишник на Економски факултет - Скопје
Files in This Item:
File SizeFormat 
2023 Godisnik.pdf3.38 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on May 3, 2025

Download(s)

4
checked on May 3, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.