Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31310
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБисера Станковаen_US
dc.date.accessioned2024-09-17T18:52:12Z-
dc.date.available2024-09-17T18:52:12Z-
dc.date.issued2024-09-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/31310-
dc.description.abstractслоган, рекламна индустрија, германски-македонски, контрастивна анализа, лингвистички аспектen_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherпроф. д-р Биљана Ангелова, ректор на Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје 50. Меѓународна научна конференција на Меѓународниот семинар за македонски јазик, литература и култура при УКИМ во Скопјеen_US
dc.titleДАЛИ СЛОГАНИТЕ ДАВААТ КРИЛЈА? – Контрастивна германско-македонска анализаen_US
dc.typeArticleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers
Show simple item record

Page view(s)

13
checked on May 3, 2025

Download(s)

9
checked on May 3, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.