Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/30121
Наслов: Интеракција и комуникација во образованието на далечина во македонските училишта
Authors: Јанчески, Методија 
Спасова, Анкица
Илиеска, Викторија
Keywords: интеракција, комуникација, образование на далечина
Issue Date: 6-мај-2022
Publisher: Природно-математички факултет-Скопје
Conference: Трета меѓународна конференција по математика, физика и сродни науки
Abstract: Како резултат на глобалната здравствена криза образовните институции во голем дел преминаа од класична кон настава на далечина, со важни предизвици интеракција и комуникација.Теорискиот дел на трудот вклучува дефинирање, вреднување, класификации и цели на интеракциите. Разликуваме повеќе форми на интеракција: ученик-ученик, ученик-наставник и ученик-содржина (Мур и Керсли); наставник-наставник, наставник-ученик и наставник-содржина (Андерсон и Гарисон) и ученик-интерфејс (Хилман). Интеракцијата без разлика, синхрона или асинхрона, зависи од многу фактори: технологија, време, број на луѓе, локација, степени и.т.н. Прашањата се многубројни: „Разликата меѓу различни типови интеракции“, „Кој вид, со колкав интензитет на интеракција и нивно комбинирање, е поефективен во различни форми на образование?“„Kако да се стимулирачки за учениците и наставниците?“ , „Како новите технологии да го подобрат нивниот квалитет?...Интеракцијата треба да е достапна, соодветна и релевантна. Образовните институции треба да организираат курсеви за најсоодветен тип на интеракција за различни наставни задачи, различни предметни области за учениците во различни фази на развој. Практичниот дел е: истражување меѓу наставници за интеракцијата во македонските училишта и приказ на мултимедиски софтверски решенија со препораки во функција на правилна примена на интеракцијата и подигнување на нејзиното ниво.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/30121
Appears in Collections:Faculty of Computer Science and Engineering: Conference papers

Прикажи целосна запис

Page view(s)

54
checked on 22.9.2024

Download(s)

5
checked on 22.9.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.