Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/30121
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЈанчески, Методијаen_US
dc.contributor.authorСпасова, Анкицаen_US
dc.contributor.authorИлиеска, Викторијаen_US
dc.date.accessioned2024-05-07T09:15:27Z-
dc.date.available2024-05-07T09:15:27Z-
dc.date.issued2022-05-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/30121-
dc.description.abstractКако резултат на глобалната здравствена криза образовните институции во голем дел преминаа од класична кон настава на далечина, со важни предизвици интеракција и комуникација.Теорискиот дел на трудот вклучува дефинирање, вреднување, класификации и цели на интеракциите. Разликуваме повеќе форми на интеракција: ученик-ученик, ученик-наставник и ученик-содржина (Мур и Керсли); наставник-наставник, наставник-ученик и наставник-содржина (Андерсон и Гарисон) и ученик-интерфејс (Хилман). Интеракцијата без разлика, синхрона или асинхрона, зависи од многу фактори: технологија, време, број на луѓе, локација, степени и.т.н. Прашањата се многубројни: „Разликата меѓу различни типови интеракции“, „Кој вид, со колкав интензитет на интеракција и нивно комбинирање, е поефективен во различни форми на образование?“„Kако да се стимулирачки за учениците и наставниците?“ , „Како новите технологии да го подобрат нивниот квалитет?...Интеракцијата треба да е достапна, соодветна и релевантна. Образовните институции треба да организираат курсеви за најсоодветен тип на интеракција за различни наставни задачи, различни предметни области за учениците во различни фази на развој. Практичниот дел е: истражување меѓу наставници за интеракцијата во македонските училишта и приказ на мултимедиски софтверски решенија со препораки во функција на правилна примена на интеракцијата и подигнување на нејзиното ниво.en_US
dc.publisherПриродно-математички факултет-Скопјеen_US
dc.subjectинтеракција, комуникација, образование на далечинаen_US
dc.titleИнтеракција и комуникација во образованието на далечина во македонските училиштаen_US
dc.typeProceeding articleen_US
dc.relation.conferenceТрета меѓународна конференција по математика, физика и сродни наукиen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Computer Science and Engineering-
Appears in Collections:Faculty of Computer Science and Engineering: Conference papers
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

80
checked on 4.5.2025

Download(s)

17
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.