Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/30121
Title: Интеракција и комуникација во образованието на далечина во македонските училишта
Authors: Јанчески, Методија 
Спасова, Анкица
Илиеска, Викторија
Keywords: интеракција, комуникација, образование на далечина
Issue Date: 6-May-2022
Publisher: Природно-математички факултет-Скопје
Conference: Трета меѓународна конференција по математика, физика и сродни науки
Abstract: Како резултат на глобалната здравствена криза образовните институции во голем дел преминаа од класична кон настава на далечина, со важни предизвици интеракција и комуникација.Теорискиот дел на трудот вклучува дефинирање, вреднување, класификации и цели на интеракциите. Разликуваме повеќе форми на интеракција: ученик-ученик, ученик-наставник и ученик-содржина (Мур и Керсли); наставник-наставник, наставник-ученик и наставник-содржина (Андерсон и Гарисон) и ученик-интерфејс (Хилман). Интеракцијата без разлика, синхрона или асинхрона, зависи од многу фактори: технологија, време, број на луѓе, локација, степени и.т.н. Прашањата се многубројни: „Разликата меѓу различни типови интеракции“, „Кој вид, со колкав интензитет на интеракција и нивно комбинирање, е поефективен во различни форми на образование?“„Kако да се стимулирачки за учениците и наставниците?“ , „Како новите технологии да го подобрат нивниот квалитет?...Интеракцијата треба да е достапна, соодветна и релевантна. Образовните институции треба да организираат курсеви за најсоодветен тип на интеракција за различни наставни задачи, различни предметни области за учениците во различни фази на развој. Практичниот дел е: истражување меѓу наставници за интеракцијата во македонските училишта и приказ на мултимедиски софтверски решенија со препораки во функција на правилна примена на интеракцијата и подигнување на нејзиното ниво.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/30121
Appears in Collections:Faculty of Computer Science and Engineering: Conference papers

Show full item record

Page view(s)

80
checked on May 4, 2025

Download(s)

17
checked on May 4, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.