Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28489
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрова, Верицаen_US
dc.contributor.authorПетров, Ристоen_US
dc.date.accessioned2023-11-19T08:27:46Z-
dc.date.available2023-11-19T08:27:46Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationПетрова, В., Петров, Р. (1997). „Вклученоста во предучилишните установи-предуслов за успешно образование и рехабилитација на децата со пречки во развојот“. Дефектолошка теорија и практика 1.2., pp. 88-91.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/28489-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofДефектолошка теорија и практикаen_US
dc.titleВклученоста во предучилишните установи-предуслов за успешно образование и рехабилитација на децата со пречки во развојотen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-VER_1.pdf76.29 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

49
checked on May 4, 2025

Download(s)

10
checked on May 4, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.