Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28489
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрова, Верицаen_US
dc.contributor.authorПетров, Ристоen_US
dc.date.accessioned2023-11-19T08:27:46Z-
dc.date.available2023-11-19T08:27:46Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationПетрова, В., Петров, Р. (1997). „Вклученоста во предучилишните установи-предуслов за успешно образование и рехабилитација на децата со пречки во развојот“. Дефектолошка теорија и практика 1.2., pp. 88-91.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/28489-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofДефектолошка теорија и практикаen_US
dc.titleВклученоста во предучилишните установи-предуслов за успешно образование и рехабилитација на децата со пречки во развојотen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
14-VER_1.pdf76.29 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

49
checked on 4.5.2025

Download(s)

10
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.