Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26601
Наслов: LEXIMI- NJË MISION I RËNDËSHËM I BOTËS BASHKËKOHORE
Other Titles: /
Authors: DIBRA-ZEQIRI FARKETA
Keywords: leximi, lektyra, nxënësi, mësimdhënësi, shkolla.
Issue Date: 2018
Publisher: INSTITUTI ALB SHKENCA - ANAS Studia humanitatis
Source: /
Проект: Roli i diaspores shqiptare, dje, sot dhe neser
Journal: Anas- Studia humanitatis 13
Series/Report no.: ANAS - Studia humanitatis nr.13;81-91
Conference: Takimi XII Vjetor Ndërkombëtar, Tiranë
Abstract: Në këtë kumtesë si qëllim i kemi vënë vetes të dëshmojmë interesimin e nxënësve të shkollave të mesme në Maqedoni lidhur me leximin si një mision i rëndësishëm, i cili ndikon në ngritjen dhe zhvillimin e personalitetit të çdo individ. Synimin tonë e realizuam përmes një hulumtimi praktik. Kampioni i përfshirë në anketim përbëhet nga 1.485 nxënës të shkollave dhe qyteteve të ndryshme të Maqedonisë. Pyetësori ka për qëllim të identifikojë mbarëvajtjen e orës së lektyrës, meqenëse brenda kësaj ore shihet më qartë se kudo tjetër niveli se sa kanë lexuar nxënësit, sa janë të motivuar të lexojnë, gjithashtu nxirren në pah edhe faktorët që ndikojnë në largimin e nxënësit nga leximi i veprave të caktuara. Në bazë të rezultateve konstatuam se ne i përkasim një popullsie, e cila lexon shumë pak dhe jo vazhdimisht, por vetëm në rast nevoje, madje edhe atëherë nuk përmbushen zbrazëtirat e parapara. Kjo gjendje është rrjedhojë e disa faktorëve, ndër të tjera veçuam se: titujt e veprave janë jo në hap me kohën duhen ndryshuar; duhet të mbahet llogari për sasinë e veprave voluminoze; në të shumtën e rasteve mungon motivimi nga ana e mësimdhënësve, prindërve etj.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26601
ISSN: 1857-8896
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
LEXIMI NJE MISION I RENDESISHEM I BOTES BASHKEKOHORE.pdf640.44 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

34
checked on 28.4.2024

Download(s)

4
checked on 28.4.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.