Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/25293
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрзовска, Ежениen_US
dc.date.accessioned2022-12-28T07:05:12Z-
dc.date.available2022-12-28T07:05:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/25293-
dc.description.abstractСетилата допринесуваат за создавање на искуство при селекција на брендови и влијаат на начинот на кој ќе ги перцепираме и запомниме бренд доживувањата. Сетилното брендирање ја зголемува видливоста и допадливоста на дадени брендови кои инкорпорирале мултисетилно доживување преку конзумирање на нивните производи. Целта на овој труд е да се презентира важноста на мулти сензорното искуство во насока на подобрување на целокупното доживување на потрошувачите, како резултат на конзумирање на конкретен бренд, производ или искуство. Со оглед дека преку сетилните дразби се создаваат и соодветни емоции кои не можат да се измерат со традиционалните методи на истражување, во трудот се дава осврт на основните начела и методи на невромаркетингот. Со помош на невромаркетингот подобро се разбираат одговорите на потрошувачите во процесот на селекција на дадени брендови, производи и услугиen_US
dc.publisherЕкономски факултет - Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишник при Економски факултет - Скопјеen_US
dc.subjectневромаркетинг, сетилно брендирање, сетилни дразбиen_US
dc.titleНЕВРОМАРКЕТИНГ И КОНЦЕПТОТ НА МУЛТИ-СЕТИЛНО БРЕНД ИСКУСТВОen_US
dc.typeArticleen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 06: Annual of the Faculty of Economics - Skopje / Годишник на Економски факултет - Скопје
Show simple item record

Page view(s)

82
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.