Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/24585
Наслов: Специфичности во примената на наставните средства и специфични помагала во наставата за учениците со моторни нарушувања
Authors: Рашиќ Цаневска, Оливера 
Чичевска Јованова, Наташа 
Keywords: основно образование, ученици со моторни нарушувања, наставни средства, помагала во наставата
Issue Date: 2021
Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
Source: Рашиќ Цаневска, О., Чичевска Јованова, Н. (2021). “Специфичности во примената на наставните средства и специфични помагала во наставата за учениците со моторни нарушувања“. Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie 74, pp. 625-637.
Journal: Годишен зборник на Филозофскиот факултет/The Annual of the Faculty of Philosophy in Skopje
Abstract: Иако за училиштето размислуваме како за статична институција, сепак образованието го доживува својот подем и се менува, вклучувајќи го и образованието на деца со попреченост. Со донесување на Законот за образование во 2019 година, во Р Македонија започнува процесот на потполна инклузија, што значи дека основното образование е институционално, кадровски и содржински организирано на начин кој поддржува вклучување на сите ученици во редовното основно образование. По предлог на Бирото за развој на образованието, министерот за образование и наука утврди НОРМАТИВИ И СТАНДАРДИ за простор, опрема и наставни средства за основно училиште во Република Северна Македонија. Иако за учениците со ПОП е наведено дека ќе се користат специјализирани наставни средства и учебни помагала како и асистивна технологија во зависност од индивидуалните можности, способности и потреби на ученикот со попреченост, сепак опфатеноста во програмските документи е општа. Оттука произлезе потребата од пишување на овој труд, да се допрецизираат специфичностите во користењето на наставните средства и помагала во инклузивна училница. т.е. на кој начин наставните средства и учебни помагала кои се предвидени за учениците со типичен развој ќе станат специјализирани, и кои специфични наставни средства, посебни учебни помагала и асистивна технологија се потребни за ученикот со моторни нарушувања.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/24585
DOI: 10.37510/godzbo2174625rc
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
Rashikj Canevska О. Chichevska Jovanova, N. mk.pdf582.92 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

121
checked on 3.5.2025

Download(s)

27
checked on 3.5.2025

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.