Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/24585| Наслов: | Специфичности во примената на наставните средства и специфични помагала во наставата за учениците со моторни нарушувања | Authors: | Рашиќ Цаневска, Оливера Чичевска Јованова, Наташа |
Keywords: | основно образование, ученици со моторни нарушувања, наставни средства, помагала во наставата | Issue Date: | 2021 | Publisher: | Филозофски факултет, УКИМ, Скопје | Source: | Рашиќ Цаневска, О., Чичевска Јованова, Н. (2021). “Специфичности во примената на наставните средства и специфични помагала во наставата за учениците со моторни нарушувања“. Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie 74, pp. 625-637. | Journal: | Годишен зборник на Филозофскиот факултет/The Annual of the Faculty of Philosophy in Skopje | Abstract: | Иако за училиштето размислуваме како за статична институција, сепак образованието го доживува својот подем и се менува, вклучувајќи го и образованието на деца со попреченост. Со донесување на Законот за образование во 2019 година, во Р Македонија започнува процесот на потполна инклузија, што значи дека основното образование е институционално, кадровски и содржински организирано на начин кој поддржува вклучување на сите ученици во редовното основно образование. По предлог на Бирото за развој на образованието, министерот за образование и наука утврди НОРМАТИВИ И СТАНДАРДИ за простор, опрема и наставни средства за основно училиште во Република Северна Македонија. Иако за учениците со ПОП е наведено дека ќе се користат специјализирани наставни средства и учебни помагала како и асистивна технологија во зависност од индивидуалните можности, способности и потреби на ученикот со попреченост, сепак опфатеноста во програмските документи е општа. Оттука произлезе потребата од пишување на овој труд, да се допрецизираат специфичностите во користењето на наставните средства и помагала во инклузивна училница. т.е. на кој начин наставните средства и учебни помагала кои се предвидени за учениците со типичен развој ќе станат специјализирани, и кои специфични наставни средства, посебни учебни помагала и асистивна технологија се потребни за ученикот со моторни нарушувања. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/24585 | DOI: | 10.37510/godzbo2174625rc |
| Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
| File | Опис | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Rashikj Canevska О. Chichevska Jovanova, N. mk.pdf | 582.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
121
checked on 3.5.2025
Download(s)
27
checked on 3.5.2025
Google ScholarTM
Проверете
Altmetric
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.