Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/21966
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAneta Jovkovskaen_US
dc.date.accessioned2022-08-04T19:54:36Z-
dc.date.available2022-08-04T19:54:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЈовковска Анета, „Основи и принципи на православната христијанска педагогија“, Годишен зборник, Книга 19, Православен богословски факултет „Свети Климент Охридски“ - Скопје, Скопје, 2013, (---).en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/21966-
dc.description.abstractКонцептот на модернизација на образованието предлага сеопфатна и темелна модернизација на образовниот систем како стратешка насока. Притоа се нагласува потребата за негување на најдобрите традиции и користењето на богатото образовно искуство. Законските акти кои ги регулираат односите во образованието, кое има секуларен карактер, јасно нагласуваат дека Црквата е одвоена од државата, но сепак, таа не е одвоена и од општеството. Теоретско-методолошките основи на православната христијанска педагогија содржат значаен потенцијал за реализација во современиот педагошки простор и се соодветни на принципите од хуманистичката ориентираната образовна парадигма. Тие се релевантни за воспитанието на идните генерации, кои живеат во услови на мултикултурност и мултиконфесионалност. Поради големиот духовно-морален потенцијал на принципите: ненасилство, љубов, слобода и соборност, тие можат да придонесат за развојот на аксиолошките ориентации на адолесцентите во период на развој на едно граѓанско општество и демократска држава. Научно-педагошката анализа ни дозволува да ги идентификуваме принципите на православната христијанска педагогија кои одразуваат различни аспекти на битието и познанието (онтолошки, гносеолошки, антрополошки, аксиолошки, етички и естетски). Тие ги определуваат поимите: Бог, свет, човек, личност, вистина, слобода, љубов, кои се исто така актуелни во современата хуманистички ориентирана образовна парадигма.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherПравославен богословски факултет „Свети Климент Охридски“ - Скопјеen_US
dc.subjectобразование, религија, духовност, вредности, православна педагогија, принципиen_US
dc.titleОснови и принципи на православната христијанска педагогијаen_US
dc.title.alternativeГодишен зборник, Книга 19en_US
dc.typeArticleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Theology: Journal Articles
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

107
checked on 4.5.2025

Download(s)

53
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.