Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/20552
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЈовановска, Христинаen_US
dc.date.accessioned2022-07-05T19:52:31Z-
dc.date.available2022-07-05T19:52:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЈовановска, Христина (2011). Модели на диференцирана настава - потреби, можности и ефекти. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет, УКИМ.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/20552-
dc.descriptionДокторска дисертација одбранета во 2011 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Снежана Адамческа.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.titleМодели на диференцирана настава - потреби, можности и ефектиen_US
dc.typeThesisen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hjovanovska2011.pdf48.43 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

103
checked on May 5, 2024

Download(s)

9
checked on May 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.