Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/17519
Наслов: | Полифонијата во композицијата Дојдовме за мешан хор од Томислав Зографски | Authors: | Јовиќ, Тихомир | Keywords: | Томислав Зографски, полифонија, имитација, фрагментарност, фактура. | Issue Date: | 2018 | Publisher: | УГД, Музичка академија | Journal: | Годишен зборник | Series/Report no.: | 781.42:78.087.684(407.7); | Abstract: | Томислав Зографски (Велес, 29.3.1934 -14.1.2000, Скопје) е една од најмаркантните личности во македонската музичка култура. Со својот обемен и разновиден опус (146 дела), во кој се содржани речиси сите форми и жанрови на класичната музика, како и со плодната општествено-педагошка дејност, Зографски остава значаен белег во македонската музичка историја. Тој е еден од првите композитори коj во македонската музика ги внесува карактеристиките својствени за неокласицизмот, што воедно претставува негова доминантна стилска определба. Целта на овој труд е да го образложи пристапот на авторот кон реализацијата на композицијата Дојдовме, оп. 95, за мешан хор (1980/1981). Преку квалитативниот инструмент анализа, првенствено ќе бидат разгледани следните компоненти: слог и фактура, видот, начинот и обемот на примена на полифониот слог како принцип на организација на музичката материја, формална структура, вертикални структури и сл. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/17519 | ISSN: | 1857-7296 |
Appears in Collections: | Faculty of Music: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Полифонијата во композицијата Дојдовме ....pdf | 2.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.