Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17519
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЈовиќ, Тихомирen_US
dc.date.accessioned2022-04-29T18:06:56Z-
dc.date.available2022-04-29T18:06:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1857-7296-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/17519-
dc.description.abstractТомислав Зографски (Велес, 29.3.1934 -14.1.2000, Скопје) е една од најмаркантните личности во македонската музичка култура. Со својот обемен и разновиден опус (146 дела), во кој се содржани речиси сите форми и жанрови на класичната музика, како и со плодната општествено-педагошка дејност, Зографски остава значаен белег во македонската музичка историја. Тој е еден од првите композитори коj во македонската музика ги внесува карактеристиките својствени за неокласицизмот, што воедно претставува негова доминантна стилска определба. Целта на овој труд е да го образложи пристапот на авторот кон реализацијата на композицијата Дојдовме, оп. 95, за мешан хор (1980/1981). Преку квалитативниот инструмент анализа, првенствено ќе бидат разгледани следните компоненти: слог и фактура, видот, начинот и обемот на примена на полифониот слог како принцип на организација на музичката материја, формална структура, вертикални структури и сл.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherУГД, Музичка академијаen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборникen_US
dc.relation.ispartofseries781.42:78.087.684(407.7);-
dc.subjectТомислав Зографски, полифонија, имитација, фрагментарност, фактура.en_US
dc.titleПолифонијата во композицијата Дојдовме за мешан хор од Томислав Зографскиen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Music: Journal Articles
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

136
checked on 19.5.2025

Download(s)

21
checked on 19.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.