Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17099
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнѓелеска, Наташаen_US
dc.date.accessioned2022-03-26T11:05:18Z-
dc.date.available2022-03-26T11:05:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАнѓелеска, Наташа (2015). Концепциска поставеност и тенденции во образованието на наставниците. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет, УКИМ.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/17099-
dc.descriptionДокторска дисертација одбранета во 2015 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Снежана Адамческа.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.titleКонцепциска поставеност и тенденции во образованието на наставницитеen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nangjeleska2015.pdf82.48 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Jul 25, 2024

Download(s)

3
checked on Jul 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.