Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/15709
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлибеговска, Евелинаen_US
dc.date.accessioned2021-12-24T19:02:46Z-
dc.date.available2021-12-24T19:02:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАлибеговска, Евелина (2021). Улога на заедниците за учење во мотивирање на вработените за професионален развој. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/15709-
dc.descriptionМагистерска теза одбранета во 2021 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Виолета Арнаудова.en_US
dc.description.abstractЗа разлика од статичните системи за менаџирање на знаењето, заедниците за учење нудат поинаков пристап на создавање и споделување на знаењето, со фокус на луѓето и социјалните структури. Истражувањето од овој магистерски труд нуди одговори на неколку клучни прашања: дали заедниците за учење се присутни како практика во организациите и институциите кај нас, какви се нивните карактеристики и дали се успешни како практики, и која е поврзаноста меѓу членувањето во заедниците за учење и интринзичната мотивација на членовите за учење и професионален развој. Преку прашалник со типологија на структурните карактеристики на заедниците за учење и инструмент за проценка на интринзична мотивација, администриран врз вработени во меѓународни и локални организации од граѓанскиот сектор и училиштата во Република Северна Македонија се утврди дека заедниците за учење се присутни во различни сфери на општествените дејности, имаат поволна организациска средина, соодветна институционална поддршка и теми релевантни на секојдневната работа на членовите, што ги прави ефикасни и успешни практики. Создавањето поволна организациска средина е клучно за ефективноста на заедниците за учење и влијае позитивно врз интринзичната мотивација за учење и развој на нивните членови.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.subjectзаедница за учење, типологија на структурни карактеристики, интринзична мотивација, знаење, менаџмент на знаење, социјално учењеen_US
dc.titleУлога на заедниците за учење во мотивирање на вработените за професионален развојen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ealibegovska2021.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

29
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

37
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.