Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/15709
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алибеговска, Евелина | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T19:02:46Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T19:02:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Алибеговска, Евелина (2021). Улога на заедниците за учење во мотивирање на вработените за професионален развој. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/15709 | - |
dc.description | Магистерска теза одбранета во 2021 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Виолета Арнаудова. | en_US |
dc.description.abstract | За разлика од статичните системи за менаџирање на знаењето, заедниците за учење нудат поинаков пристап на создавање и споделување на знаењето, со фокус на луѓето и социјалните структури. Истражувањето од овој магистерски труд нуди одговори на неколку клучни прашања: дали заедниците за учење се присутни како практика во организациите и институциите кај нас, какви се нивните карактеристики и дали се успешни како практики, и која е поврзаноста меѓу членувањето во заедниците за учење и интринзичната мотивација на членовите за учење и професионален развој. Преку прашалник со типологија на структурните карактеристики на заедниците за учење и инструмент за проценка на интринзична мотивација, администриран врз вработени во меѓународни и локални организации од граѓанскиот сектор и училиштата во Република Северна Македонија се утврди дека заедниците за учење се присутни во различни сфери на општествените дејности, имаат поволна организациска средина, соодветна институционална поддршка и теми релевантни на секојдневната работа на членовите, што ги прави ефикасни и успешни практики. Создавањето поволна организациска средина е клучно за ефективноста на заедниците за учење и влијае позитивно врз интринзичната мотивација за учење и развој на нивните членови. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.subject | заедница за учење, типологија на структурни карактеристики, интринзична мотивација, знаење, менаџмент на знаење, социјално учење | en_US |
dc.title | Улога на заедниците за учење во мотивирање на вработените за професионален развој | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ealibegovska2021.pdf | 2.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.