Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/15709
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алибеговска, Евелина | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T19:02:46Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T19:02:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Алибеговска, Евелина (2021). Улога на заедниците за учење во мотивирање на вработените за професионален развој. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/15709 | - |
dc.description | Магистерска теза одбранета во 2021 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Виолета Арнаудова. | en_US |
dc.description.abstract | За разлика од статичните системи за менаџирање на знаењето, заедниците за учење нудат поинаков пристап на создавање и споделување на знаењето, со фокус на луѓето и социјалните структури. Истражувањето од овој магистерски труд нуди одговори на неколку клучни прашања: дали заедниците за учење се присутни како практика во организациите и институциите кај нас, какви се нивните карактеристики и дали се успешни како практики, и која е поврзаноста меѓу членувањето во заедниците за учење и интринзичната мотивација на членовите за учење и професионален развој. Преку прашалник со типологија на структурните карактеристики на заедниците за учење и инструмент за проценка на интринзична мотивација, администриран врз вработени во меѓународни и локални организации од граѓанскиот сектор и училиштата во Република Северна Македонија се утврди дека заедниците за учење се присутни во различни сфери на општествените дејности, имаат поволна организациска средина, соодветна институционална поддршка и теми релевантни на секојдневната работа на членовите, што ги прави ефикасни и успешни практики. Создавањето поволна организациска средина е клучно за ефективноста на заедниците за учење и влијае позитивно врз интринзичната мотивација за учење и развој на нивните членови. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.subject | заедница за учење, типологија на структурни карактеристики, интринзична мотивација, знаење, менаџмент на знаење, социјално учење | en_US |
dc.title | Улога на заедниците за учење во мотивирање на вработените за професионален развој | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ealibegovska2021.pdf | 2.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
29
checked on Apr 25, 2024
Download(s)
37
checked on Apr 25, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.