Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/15706
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ќурчиевска, Aлександра | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T19:02:30Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T19:02:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ќурчиевска, A. (2021). Педагошкиот дизајн на учебниците во функција на учењето. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/15706 | - |
dc.description | Магистерска теза одбранета во 2021 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Наташа Ангелоска Галевска. | en_US |
dc.description.abstract | Учебникот се смета за еден од најважните ресурси за учење на учениците во образовниот систем. Содржината на учебниците има важна улога во охрабрувањето и обезбедувањето на образовните потреби на ученикот, како и при олеснувањето на процесот на учење. Оттука содржината и графичкиот дизајн на учебниците во основното училиште е оценета и анализирана од аспект на мотивацијата на ученикот за учење. Ова истражување нѝ ги даде одговорите на следниве прашања: 1. Каков е квалитетот на содржината и графичкиот дизајн на учебниците кои се во употреба од прво одделение до петто одделение? 2. Колку влијаат квалитетот на содржината и графичкиот дизајн на учебниците од прво одделение до петто одделение врз мотивацијата на учениците? Во ова истражување доминира дескриптивниот метод поради тоа што е направена анализа на моменталните состојби со воопштување и споредување, додека како техники во ова истражување се користени: интервју со графички дизајнери на учебник, анкетирање на наставници, ученици и родители, како и скалирање на податоците. „Дескриптивноста, како карактеристика на квалитативните истражувања, е условена од целта на истражувачот да се приближи до испитаниците и да разбере што точно тие мислат за одредени општествени проблеми или ситуации.“ (Галевска, 1998) Од добиените резултати од спроведеното истражување можеме да донесеме заклучок за моменталниот квалитет на содржината и графичкиот дизајн на учебниците. Истовремено, можеме да ги одредиме клучните аспекти каде е потребно делување за нивно подобрување во иднина. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.subject | учебник, содржина, графички дизајн | en_US |
dc.title | Педагошкиот дизајн на учебниците во функција на учењето | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
akjurcievska2021.pdf | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
52
checked on 19.7.2025
Download(s)
172
checked on 19.7.2025
Google ScholarTM
Проверете
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.