Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/15706
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ќурчиевска, Aлександра | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T19:02:30Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T19:02:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ќурчиевска, A. (2021). Педагошкиот дизајн на учебниците во функција на учењето. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/15706 | - |
dc.description | Магистерска теза одбранета во 2021 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Наташа Ангелоска Галевска. | en_US |
dc.description.abstract | Учебникот се смета за еден од најважните ресурси за учење на учениците во образовниот систем. Содржината на учебниците има важна улога во охрабрувањето и обезбедувањето на образовните потреби на ученикот, како и при олеснувањето на процесот на учење. Оттука содржината и графичкиот дизајн на учебниците во основното училиште е оценета и анализирана од аспект на мотивацијата на ученикот за учење. Ова истражување нѝ ги даде одговорите на следниве прашања: 1. Каков е квалитетот на содржината и графичкиот дизајн на учебниците кои се во употреба од прво одделение до петто одделение? 2. Колку влијаат квалитетот на содржината и графичкиот дизајн на учебниците од прво одделение до петто одделение врз мотивацијата на учениците? Во ова истражување доминира дескриптивниот метод поради тоа што е направена анализа на моменталните состојби со воопштување и споредување, додека како техники во ова истражување се користени: интервју со графички дизајнери на учебник, анкетирање на наставници, ученици и родители, како и скалирање на податоците. „Дескриптивноста, како карактеристика на квалитативните истражувања, е условена од целта на истражувачот да се приближи до испитаниците и да разбере што точно тие мислат за одредени општествени проблеми или ситуации.“ (Галевска, 1998) Од добиените резултати од спроведеното истражување можеме да донесеме заклучок за моменталниот квалитет на содржината и графичкиот дизајн на учебниците. Истовремено, можеме да ги одредиме клучните аспекти каде е потребно делување за нивно подобрување во иднина. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.subject | учебник, содржина, графички дизајн | en_US |
dc.title | Педагошкиот дизајн на учебниците во функција на учењето | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
akjurcievska2021.pdf | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
33
checked on Apr 25, 2024
Download(s)
151
checked on Apr 25, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.