Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/1120
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТошески, Костадинen_US
dc.date.accessioned2018-12-18T13:36:34Z-
dc.date.available2018-12-18T13:36:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/1120-
dc.descriptionМагистерска теза одбранета на 18 декември 2018 на Филозофскиот факултет во Скопје, пред комисија во состав: 1. проф. д-р Оливера Рашиќ-Цаневска (ментор); 2. проф. д-р Наташа Чичевска-Јованова; проф. д-р Даниела Димитрова-Радојичиќ.en_US
dc.description.abstractОвој магистерски труд има два суштински дела: теоретски и истражувачки дел. Целта е да се потенцира суштинското значење на играта кај децата со посебни потреби и позитивното влијанието кое го има таа за подобрување на состојбата кај овие деца. Ставен е посебен акцент на потешкотиите и ограничувањата со кои децата со посебни потреби се соочуваат во нивното секојдневие, а самата оваа проблематика беше иницијатор за започнување на ваквото истражување. Што се однесува на Истражувачкиот дел, дадена е методологијата на истражувањето и притоа се дефинира самото истражување како современо, применето, општествено, интердисциплинарно, трансферзално. Се дефинира и предметот на истражување, целта и карактерот на истражувањето, хипотезите, методите, техниките и инструментите, местото, времето, оргранизацијата и самиот тек на истражувањето и на крај, се разбира, анализата на податоците и нивниот графички приказ. Примерокот на истражување го сочинуваат 130 деца, сите на возраст од 3 до 10 години, поделени во три категории: 40 од испитаниците страдаат од церебрална парализа, 50 деца имаат Down синдром и 40 деца имаат аутизам. Во истражувањето се користеше дескриптивниот метод, а како техники беа искористени анализа на документацијата и анкетни прашалници. Од анализата и интерпретацијата на добиените резултати докажавме дека пречките во развојот кај децата предизвикуваат промена во начинот и видот на игри кои ги преферираат и дека неопходно е навремено да се интервенира, да им се обезбедат стимулативни средини за непречена игра, како еден од основните медиуми за учење, запознавање на светот и психомоторен развој. Односно, дојдовме до заклучок дека играта е еден од најважните, најесенцијални елементи, неизбежна за целокупниот развој на децата со посебни потреби.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.subjectдеца со посебни потреби, игра, психомоторен развој, стимулации, играчкиen_US
dc.titleИграта кај деца со посебни потребиen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tosheski Kostadin.pdf3.15 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

107
checked on Jul 18, 2024

Download(s)

1,546
checked on Jul 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.