Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9969
Наслов: Стручното образование и учениците со посебни образовни потреби
Authors: Велковски, Зоран 
Томевска Илиевска, Елизабета 
Ризова, Елена 
Keywords: стручно образование, наставни планови и програми, индивидуализирани наставни планови, систем за напредување, физички услови
Issue Date: 2014
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Велковски, З., Томевска-Илиевска, Ризова, Е. (2014). Стручното образование и учениците со посебни образовни потреби. Четврта меѓународна конференција – Современи аспекти на специјалната едукација и рехабилитација на лица со инвалидност. Зборник на трудови. Филозофски факултет, Скопје, 409-418
Conference: Современи аспекти на специјалната едукација и рехабилитација на лица со инвалидност
Abstract: Образовната инклузија на учениците со посебни образовни потреби во стручното образование во Република Македонија ce остварува преку организирана настава во редовните и во специјализираните стручни училишта. Инклузијата на оваа категорија ученици во стручното образование и обука, особено во редовните стручни училишта, е комплексна проблематика што може да ce разгледува од повеќе аспекти. Истражувачкиот проблем кој ce третира во овој труд отвора повеќе истражувачки прашања што ce однесуваат на: инфраструктурната приспособеност на училиштата со индивидуалните потреби на учениците од оваа категорија, видовите и компатибилноста на наставните програми во стручното образование и обука за посебните образовни потреби на учениците, утврдување на застапеноста на индивидуализирани наставни планови во реализацијата на наставата и концепциската поставеност на системот за напредување и транзиција на учениците.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9969
ISBN: 978-608-238-050-6
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 05: Conference papers / Трудови од научни конференции

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
strucnoto_obrazovanie_2014.pdf482.88 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

87
checked on 29.3.2024

Download(s)

71
checked on 29.3.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.