Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/8510
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСпасов, Александар Љ., Стојановиќ Ѓорѓевиќ, Д.en_US
dc.date.accessioned2020-06-14T11:16:46Z-
dc.date.available2020-06-14T11:16:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/8510-
dc.description.abstractФондацијата „Фридрих Еберт“, канцеларија во Скопје во соработка со Институтот за социјална демократија „Прогрес“, го иницираше проектот „Форум за јавни политики“, чијашто основна цел е да обезбеди платформа за развој и промоција на јавни политики во различни оштествени сфери во духот на вредностите на социјалната демократија. Вториот Форум за јавни политики се фокусираше на образовните политики во средно- то стручно образование и понуди целосни и кохерентни решенија. Преку континуирана работа во текот на годината, експертска поддршка, споделување на практични искуства и континуиран дијалог со сите релевантни чинители од академската и професионалната заедница, учесничките и учесниците на Форумот добија можност за подлабоко проник- нување во образвониот систем на Македонија и креирање на предлози и документ за политики во сферата на средното стручно образование. Се надеваме дека анализата и препораките содржани во овој документ ќе бидат препо- знаени и имплементирани од страна на носителите на одлуки во Република Македонија, со што ќе придонесеме во унапредувањето и реформирањето на образовниот систем во земјата.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФондација „Фридрих Еберт“-Канцеларија во Скопје, Прогрес-Институт за социјална демократијаen_US
dc.titleПРОМЕНИ ВО МОДЕЛОТ И МЕНУВАЊЕ НА ПЕРЦЕПЦИЈАТА ЗА СРЕДНОТО СТРУЧНО ОБРАЗОВАНИЕ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈАen_US
dc.typeMonographen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Law: Journal Articles
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
sredno strucno obrazovanie.pdf604.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

83
checked on 27.11.2025

Download(s)

26
checked on 27.11.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.