Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/7221
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрајче Стамескиen_US
dc.date.accessioned2020-03-10T17:20:14Z-
dc.date.available2020-03-10T17:20:14Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/7221-
dc.description.abstractОвој текст ги елаборира суштинските дистинкции меѓу епските жанрови, како монолошки дискурси, наспрема дијалогичната природа на романот како медиум преку кој се процесуира општествената и културната комплексност. Проучувањето се однесува на идејните и естетските интерференции на современиот роман со моделите, реликтите на народната културна традиција, постапка која во книжевно-теориските дискурси се нарекува „карневализација“ (Бахтин) и која се однесува на пробивот на неофицијалната во повисоката, институционализирана уметност.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherЛитературен зборen_US
dc.relation.ispartofseries;Скопје, 1-6 2016-
dc.subjectМихаил Бахтин, дијалогизам, митско мислење, карневализација, моделen_US
dc.titleМонолошката реч на епската песна (врз моделот на македонските народни песни за Болен Дојчин)en_US
dc.typeArticleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

65
checked on 20.7.2025

Download(s)

236
checked on 20.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.