Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/6828
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДонев, Дејанen_US
dc.date.accessioned2020-02-11T12:44:35Z-
dc.date.available2020-02-11T12:44:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДонев, Д. „До веродостојност на медиумите преку развиен етос на публиката и нејзина медиумска писменост“, Годишник на Правниот факултет „Јустинијан Први“, Скопје, 2018, стр. 223-233en_US
dc.identifier.issn0583-5062-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/6828-
dc.description.abstractВо денешни услови, во демократските општества имаме евидентно поместување на матрицата на дејствување на медиумите каде веќе информирањето не е единствена и најважна задача, туку и нужната вклученост на јавноста во зајакнувањето на демократските процеси. Начинот на кој тоа се прави е се подоминантното развивање на тезата за форумизација преку промовирањето на различноста на мислењето, јавната дебата и граѓанската партиципација во општеството, но и во однос на промовирањето на демократските вредности, залагањето за слободата на изразување и слободата на говорот. Па така, наместо само да пренесуваат креирани пораки од некој, медиумите треба и да го привлечат вниманието на публиката, да пренесат, но и да наметнат ставови, што значи дека сега, во вакви услови, публиката е таа која има голема морална одговорност во однос на познавањето на функцијата на медиумите, за да може полесно да ги анализира и да ги сфати медиумските пораки, но и за да ја разбере намерата на оној кој ја испратил пораката. Едновремено, успешноста во разбирањето на пораките го открива и степенот на медиумска писменост на дадената јавноста, затоа што етосот на публиката имплицира свест на публиката за квалитетот на содржините во медиумите, барање за квалитет во работењето на медиумите, како и спремност да се игра активна улога во однос на влијанието на медиумите. Во овој поглед етиката на публиката е блиска со медиумиската педагогија и медиумската писменост! Каква е состојбата во Македонија во однос на степенот на развиен етос на публиката, но и практицирање на соодветно развиена медиумската писменост која е особено важна во развивањето на комуникациска адекватна општествена заедница од која едновремено зависи и веродостојноста на медиумите!?en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherПравен факултет „Јустинијан Први“, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишник на Правниот факултет „Јустинијан Први“ Скопје (по повод 40 години од основањето на студиите по новинарство)en_US
dc.subjectмедиумска писменост, етос, публика, медиумска етикаen_US
dc.titleДо веродостојност на медиумите преку развиен етос на публиката и нејзина медиумска писменостen_US
dc.title.alternativeReaching reliability of media through a developed ethos of the public and its media literacyen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
202002110914.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

97
Last Week
0
Last month
checked on 4.5.2025

Download(s)

14
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.