Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/34273
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордана Алексоваen_US
dc.date.accessioned2025-10-30T11:35:32Z-
dc.date.available2025-10-30T11:35:32Z-
dc.date.issued2025-08-26-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/34273-
dc.description.abstractЛицата со оштетен вид во улога на наставници Постерот ги претставува целите, текот и резултатите од научноистражувачкиот проект на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ Лицата со оштетен вид во улога на наставници по македонски јазик. Овој проект е мотивиран од соработката со студент со целосно оштетен вид на часовите по Методика на наставата по македонски јазик, а целна група претставуваат лица со оштетеност на сетилото за вид, но со целосна интелектуална, физичка и способност на другите сетила. И покрај комуникациските способности и компензациските механизми за снаоѓање во разни ситуации, овие лица наидуваат на пречки при подготовката и вработувањето како наставници. Проектот ја зголемува видливоста на лицата од оваа ранлива категорија и укажува на одговорноста на општеството за остварување на нивното демократско право за еднаквост во професионалната ориентација и вработувањето, според принципот на инклузивност и Конвенцијата за правата на лицата со инвалидност на ООН.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisher17. Меѓународен конгрес на славистиen_US
dc.relationЛицата со оштетен вид во улога на наставници по македонски јазик, Филолошки факултет „Блаже Конески“, УКИМ,en_US
dc.subjectприменета лингвистика, дидактика, инклузивностen_US
dc.titleЛицата со оштетен вид во улога на наставници по македонски јазикen_US
dc.title.alternativeЛицата со оштетен вид во улога на настванициen_US
dc.typeOtheren_US
dc.relation.conference17. Меѓународен славистички конгрес, Париз, 25 до 30 август 2025en_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.