Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/34213
Title: Миграцијата, границата и граничните идентитети во делото на Лидија Димковска
Authors: Anastasija Gjurcinova, Lidija Kapusevska-Drakulevska
Keywords: Клучни зборови: граница; егзил; миграција; гранични идентитети
Issue Date: Aug-2025
Publisher: XVII светски славистички конгрес одржан на Универзитетот Сорбона IV во Париз, 25-30 август 2025 година
Source: https://mks-paris.sciencesconf.org/data/pages/Litterature_Slavistique_2.pdf
Conference: XVII светски славистички конгрес одржан на Универзитетот Сорбона IV во Париз, 25-30 август 2025
Abstract: Анастасија Ѓурчинова, Лидија Капушевска-Дракулевска МИГРАЦИЈАТА, ГРАНИЦАТА И ГРАНИЧНИТЕ ИДЕНТИТЕТИ ВО ДЕЛОТО НА ЛИДИЈА ДИМКОВСКА Апстракт Севкупното творештво на Лидија Димковска (неколку поетски книги и романи, збирка раскази, антологии и др.), авторка која и самата твори на границата помеѓу повеќе периферни култури и јазици, е посветено токму на маргиналните, гранични култури. Наспроти удобноста на статичниот живот во рамките на една култура и пишувањето на еден јазик, кај неа се согледува двојство и расцеп, бидејќи просторната, географска дистанца, креира нови и видоизменети идентитети. Граничните култури имплицираат вкрстување, мешање, хибридизирање, циклично поврзување на старото и новото, на минатото и иднината, на заминувањето и доаѓањето (Њиши). Идентитетот на границата е плурален, свесен за противречностите од едната и од другата страна на линијата, кои не ги гледа како судир, туку како како дијалог или „средба на познатото и непознатото“ (Магрис). За Димковска граничноста претставува темелно животно и културно искуство, поттикнувачки мотив за креација, што е поткрепено со примери од нејзините дела.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/34213
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers

Files in This Item:
File SizeFormat 
А.Gjurcinova-L.Drakulevska.pdf241.03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.