Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/32299
Title: ПОДОБРУВАЊЕ НА ЕФИКАСНОСТА НА МЕХАНИЗМОТ ЗА РЕШАВАЊЕ ТРГОВСКИ СПОРОВИ НА СВЕТСКАТА ТРГОВСКА ОРГАНИЗАЦИЈА
Authors: Toshevska Trpchevska, Katerina 
Kocev, Ljuben 
Parishev, Aleksandar
Keywords: Светска трговска организација
Механизам за решавање трговски спорови
забрана за увоз
хормонски третирано говедско месо
реторзивни мерки
Issue Date: 2022
Publisher: Правен факултет „Јустинијан Први“
Source: Тошевска Трпчевска К., Коцев Љ., Паришев А., (2022), Подобрување на ефикасноста на механизмот за решавање трговски спорови на Светската Трговска Организација, Годишник на Правен факултет „Јустинијан Први“ - Скопје 2022.
Abstract: Предмет на анализа на овој труд е согледување на ефикасноста на Механиз- мот за решавање трговски спорови што функционира во рамките на Свет- ската трговска организација (во понатамошниот текст СТО). Анализата на ефикасноста на механизмот започнува со објаснување на процедуралните подобрувања што се постигнати со основањето на СТО и Договорот за пра- вилата и постапките за решавање на трговските спорови.4 Во трудот авто- рите обработуваат еден од најкомплексните спорови во историјата на СТО, а тоа е спорот за забраната за увоз на хормонски третирано говедско месо во Европската Унија. Преку укажување на главните недоследности, како што се непримена на донесените одлуки на Телото за решавање на спорови и одлуките на Апелациониот орган, како и отсуството на јасни и прецизни решенија, ав- торите на овој труд ги анализираат слабостите на Механизмот. Преку ана- лизата на слабостите, авторите нудат соодветни решенија за надминување на недоследностите.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/32299
Appears in Collections:Faculty of Economics 03: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File SizeFormat 
труд.pdf288.2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.