Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31614
Title: ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ СО КОИ СЕ СООЧУВААТ СТУДЕНТИТЕ НА ПРАКТИЧНИОТ ИСПИТ ПО МЕТОДИКА НА НАСТАВАТА ПО КНИЖЕВНОСТ
Authors: Трајче Стамески
Keywords: практичен испит, методика, настава по книжевност, мотивација, интерпретација
Issue Date: Nov-2024
Publisher: Филолошки факултет „Блаже Конески“ Скопје
Series/Report no.: 3;
Conference: Меѓународната научна конференција „Актуелни теориско-методолошки проблеми во истражувањето и во наставата по словенските јазици, книжевности и култури“ III
Abstract: Текстот претставува синтеза на резултатите од практичниот испит по предметот Методика на наставата по книжевност 2, за студентите од групите Македонска книжевност и култура и Македонски јазик, за студентите од трета и четврта година на групите Македонски јазик и Македонска книжевност и култура на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ во Скопје. Текстот укажува на проблемите со кои се соочуваат студентите на практичниот испит по Методика на наставата по книжевност и ги открива клучните предизвици во наставниот процес, како неопходната потребата за подобра подготовка преку темелно познавање на наставната содржина, детално планирање на часот и вклучување на алтернативни интерпретативни стратегии, особено во ситуации кога е неопходно прилагодување на пристапот според потребите на учениците. Исто така, текстот го истакнува значењето на флексибилноста и поголемата отвореност на студентите кон различни толкувања, креативни пристапи во презентацијата на содржината и балансирање на различните типови активности на часот.
Description: Публикацијата е во печат. Прикачена е конечната и рецензирана верзија на текстот.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31614
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers

Show full item record

Page view(s)

43
checked on May 3, 2025

Download(s)

39
checked on May 3, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.