Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29411
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAliaga Salas, L. and Ončevska Ager, E.en_US
dc.date.accessioned2024-02-16T09:16:47Z-
dc.date.available2024-02-16T09:16:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/29411-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherIATEFLen_US
dc.titleCreating quiet reflective spaces: Language teacher research as professional developmenten_US
dc.typeBooken_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Books
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

62
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.