Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/29411| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Aliaga Salas, L. and Ončevska Ager, E. | en_US |
| dc.date.accessioned | 2024-02-16T09:16:47Z | - |
| dc.date.available | 2024-02-16T09:16:47Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/29411 | - |
| dc.language.iso | en | en_US |
| dc.publisher | IATEFL | en_US |
| dc.title | Creating quiet reflective spaces: Language teacher research as professional development | en_US |
| dc.type | Book | en_US |
| item.grantfulltext | none | - |
| item.fulltext | No Fulltext | - |
| Appears in Collections: | Faculty of Philology: Books | |
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.