Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29251
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPalamidovska sterjadovska, Nikolinaen_US
dc.contributor.authorLevkov, Nikolaen_US
dc.contributor.authorCiunova-shuleska, Anitaen_US
dc.date.accessioned2024-02-09T11:53:34Z-
dc.date.available2024-02-09T11:53:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/29251-
dc.titleService quality, customer satisfaction and loyalty: An empirical analysis of the Macedonian retail banking sectoren_US
dc.typeProceedingsen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 02: Conference papers / Трудови од научни конференции
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

53
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.