Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29070
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМилена Касапоскаen_US
dc.date.accessioned2024-01-22T17:08:36Z-
dc.date.available2024-01-22T17:08:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-608-234-023-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/29070-
dc.description.abstractЦелта на трудот е да ги опише искуствата од наставата по француски јазик како јазик во струка на Факултетот за администрација и менаџмент на информациски системи и Правниот факултет при Универзитетот „Св. Климент Охридски” во Битола. Дел од проблемите и дилемите со кои се соочуваат лекторите по француски јазик се: отсуство на континуитет во изучувањето на јазикот заради статусот на “изборен” предмет, работа со голем број студенти во една група, недостатокот на методи за јазик во струка за почетници (ниво А1), недоволно познавање на стручната област во која се предава јазикот од страна на лекторите.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилолошки факултет „Блаже Конески“- Скопјеen_US
dc.subjectФАМИС, Правен факултет, јазик во струка, методи, проблеми, решенијаen_US
dc.titleИскуства од наставата по француски јазик на дел од факултетите на Универзитетот „Св. Климент Охридски“ – Битолаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceФранцускиот јазик и литература во образовниот систем во Република Македонија: состојби и перспективиen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

45
checked on 4.5.2025

Download(s)

12
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.