Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29042
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛела Ивановска, Силвана Нешковска, Милена Касапоска-Чадловскаen_US
dc.date.accessioned2024-01-21T15:09:03Z-
dc.date.available2024-01-21T15:09:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/29042-
dc.description.abstractКако во многу земји, така и кај нас, борбата против КОВИД-19 ги затвори училиштата и учењето се одвива онлајн. Онлајн наставата претставува нов, поинаков начин на учење и подучување. Прилагодување на содржината на материјалот, давање соодветни инструкции за зададените задачи, оценување на знаењето, одржување на мотивираноста и интересот научениците/студентите за време на онлајн часовите, се само дел од предизвиците со кои се соочи образованието во целост за време на оваа пандемија. Со овие предизвици се справуваат и наставниците и изучувачите на странски јазик. Целта на овој труд е да понуди интерактивни техники за тимска работасо цел создавање поволна клима за онлајн учење на странски јазик, како и за поттикнување на социјализацијата меѓу сите инволвирани страни за време на онлајн наставата, но и за одржување на мотивацијата за учење, стимулирање, релаксирање и создавање атмосфера на доверба. Посебен акцент се става на некои од таканаречените воведни техники за тимска работа, предложени од Nik Peachey во неговата книга ,,Team Building Activities”, и тоа The Ice breakers, Identity Iceberg, Human Alphabet, Bucket List и The Web Crawl. Аргументите на овој труд се во насока на валидација на тврдењето дека користењето на ваковтип на наставни техники,од една страна, е директно поврзано со формирањето на позитивна социоемоционална атмосфера, а од друга страна, нуди можности за интеракција во наставата и полесно совладување на материјалот.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherМакедонско научно друштво-Битолаen_US
dc.relation.ispartofЗборник трудови од Научно- стручен собир „Влијанието на пандемијата врз науката-искуства и примери на професионални предизвици во општеството“en_US
dc.subjectонлајн учење, техники, работа, социјализација,странски јазикen_US
dc.titleТехники за тимска работа во онлајн наставата по странски јазикen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceВлијанието на пандемијата врз науката-искуства и примери на професионални предизвици во општеството.en_US
dc.identifier.eissnISSN 0420-0950-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers
Show simple item record

Page view(s)

21
checked on Jul 25, 2024

Download(s)

3
checked on Jul 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.