Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28404
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадуловиќ, Македонкаen_US
dc.contributor.authorТодорова, Билјанаen_US
dc.date.accessioned2023-11-11T20:51:45Z-
dc.date.available2023-11-11T20:51:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРадуловиќ, М., Тодорова, Б. (2021). „Родова перспектива на рекламните пораки во Република Северна Македонија“. Македонско меѓународно списание - Маркетинг, год. 7, бр. 14, pp. 63-71.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/28404-
dc.language.isomken_US
dc.publisherМакедонско здружение за маркетинг - Маркетингen_US
dc.titleРодова перспектива на рекламните пораки во Република Северна Македонијаen_US
dc.title.alternativeGender Perspective of Commercials in Republic of North Macedoniaen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UDK-14-63-71.pdf899.31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

61
checked on May 4, 2025

Download(s)

6
checked on May 4, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.